آموزش تبلیغات کلیکی


آموزش تبلیغات کلیکی

کسب درآمد توسط سایت‌های تبلیغات کلیکی

 

در این روش شرکت‌های مختلف در سایت‌های کسب درآمد معرفی شده، برای تبلیغات و معرفی خود، آگهی می‌گذارند و شما از طریق کلیک بر روی این آگهی‌ها در منزل کسب درآمدمی‌کنید.

این سایت‌ها از تفاوت هزینه‌ای که از آن شرکت‌ها می‌گیرند و هزینه‌ای که به شما پرداخت می‌کنند به سود قابل توجهی می‌رسند. پس نگران نباشید و با آسوده خاطر در سایت‌های کسب درآمد معتبر معرفی شده فعالیت کنید.

 

برای رسیدن به درآمد در این سایت‌ها حداقل باید سه ماه بطور مستمر فعالیت کنید و صبور باشید

تفاوت سایت‌های تبلیغاتی کلیکی با فعالیت‌های هرمی

این سایت‌های کسب درآمد به صورت هرمی کار نمی‌کنند. به عبارت دیگر فقط از یک سطح از جذب زیر مجموعه می‌توانید درآمدزایی کنید. مثلا اگر شما عضو x را زیر مجموعه خود کنید و عضو x عضو y را زیر مجموعه خود کند، شما از کیلک‌های عضو y هیچ درآمدی کسب نمی‌کنید.

انواع حساب‌ها در سایت‌های تبلیغاتی کلیکی

در سایت‌های تبلیغاتی کلیکی دو نوع حساب دارید: حساب جاری و حساب سپرده.

  • حساب جاری حسابی است که درآمدهای شما از کلیک‌های خودتان و زیرمجموعه‌ها به آن واریز می شود. شما می‌توانید موجودی این حساب را در صورتی که به حد نصاب برسد برداشت کنید. همچنین می‌توانید مقداری از موجودی این حساب را به حساب سپرده خود منتقل کنید.
  • حساب سپرده حسابی است که از اعتبار آن می‌توانید برای خرید آگهی، خرید و اجاره زیرمجموعه و ارتقای عضویت استفاده کنید. برای افزایش موجودی این حساب معمولا دو راه دارید: انتقال از حساب جاری، انتقال آنلاین توسط کارت‌های شتابی برای سایت‌های ایرانی یا پول‌های الکترونیکی مانند بیت‌کوین برای سایت‌های خارجی.

برای برداشت درآمد خود از حساب جاری، باید به دو نکته توجه کنید:

  • موجوی حساب جاری شما به حدنصاب برداشت رسیده باشد.
  • از برداشت قبلی، چند روز گذشته باشد. معمولا بین برداشت‌های یک کاربر استاندار یا پیشرفته، حداقل ۶-۸ روز فاصله باشد. با ارتقای سطح عضویت، این فاصله کاهش می‌یابد.


مبلغ واقعی 124,875 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 99,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 400

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما